Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-23, 19:09   #20
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

På innsiden av vaskerom/bøttekottdøra på skolen min henger en lapp der det står med store bokstaver at det ikke er lov å forsyne seg av vaskemidler og annet renholdsmateriell. Det vil regnes som tyveri, og synderen vil miste jobben. En liten dorull, og du er arbeidsløs der...

Nå er ikke jeg fan av at hoder skal rulle for stort og smått. Jeg liker Moxnes, men dette var idiotisk. Som hos de fleste her stopper sympatien med at han plukket av lappen, gjemte vekk brillene og gikk videre. DET kan jeg ikke forstå at hederlige folk vil gjøre. Forklaringen med panikk fordi et lite "brilleuhell" med tilbakelevering ville bety oppstyr i media kan jeg ikke sette meg inn i, siden jeg ikke er en offentlig person. Jeg synes det høres syltynt ut. Mulig jeg ville tenkt annerledes om jeg var partileder i et eller annet rett og galt- parti, og allerede hadde historikk og avisoverskrifter om å glømme å betale for meg. (Som i den gamle kaffesaken til Moxnes.)

Jeg mener Trettebergstuens sak er betydelig mer alvorlig. Her handler det om å utnytte tillit, stilling og posisjon til venners fordel. Dette SKAL politikere og de fleste andre voksne vite at ikke på noen måte er i orden.


Sist redigert av Kaija : 02-07-23 kl 16:04.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat