Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-23, 17:30   #16
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.516
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Hvis en først skal sammenlikne sakene, så har jo Moxnes gjort en dobbel feil, ved at han ikke sa sannheten første gangen i media.

Det jeg først og fremst synes er likheten er at i begge sakene så virker det som en veldig stor risiko å ta for en bitteliten gevinst.

Synes nok Trettebergstuen sin sak er verst da den går ut over demokratiet, Moxnes sin sak går bare ut over han - jeg tror ikke noen opplever dette som noe politisk. Virker ikke som om rødt er opptatt av å forsvare han så veldig.

NB! Jeg skrev hi før der kom frem i media at politiet mente dette var bevisst tyveri

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat