Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-23, 12:30   #19
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.297
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Går du når ditt barn er ferdig?

Jeg har aldri opplevd at noen har gått på avslutninger av formell art. ( skoleavslutninger)

På premieutdelinger på store turneringer har jeg opplevd at selv om det er en gruppeutdeling for en mindre gruppe så er det mange lag og foreldre som velger å dra så snart de har fått sine egne premier. Jeg syns det er uhøflig, ettersom applausen blir betraktelig tynnere for de siste lagene, og det typisk er snakk om max 5-10-15 minutter totalt før den aktuelle gruppen er ferdig.

På musikkskolen hadde vi forestilling for alle aldersgrupper sammen med spilling av ulike solister og grupper der de eldste spiller spist. Total varighet er gjerne 1-1,5 timer med kjeks og saft etterpå. Det har jeg opplevd som inspirerende å høre på for både de yngre musikantene og deres foreldre, og tilsvarende kjekt for de eldste som får skinne som fortjent. Det har aldri skjedd at noen har dradd under forestillingen, men ofte drar folk når den sosiale delen begynner.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat