Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-23, 09:33   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.986
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går du når ditt barn er ferdig?

Ved avslutninger på skolen går vi aldri før det er ferdig og vi har hjulpet til med å rydde. Jeg er nok også der at jeg synes det er forskjell på å gå fordi man må (seremonier krasjer, jobben kaller, man må fryktelig på do eller hva det nå er) og fordi man ikke gidder mer. Og hvis man på forhånd vet man må gå tidlig bør man sette seg slik at det forstyrrer de andre minst mulig, mener nå jeg. Våre barn har aldri deltatt på store stevner av noe slag, så akkurat det kan jeg ikke svare på.

Jeg har for øvrig aldri opplevd det som noe problem at mange forsvinner underveis i seremonier. Det har sikkert vært én og annen, men ikke noe jeg har sett på som et problem. (Det jeg irriterer meg mest over på slike anledninger er ikke forstyrrelser fra de som går underveis, men alle foreldrene som sitter og holder opp telefonen sin for å filme forestillingen slik at ingen av oss andre får sett noe som helst, men det er nå en annen diskusjon.)

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 20-06-23 kl 12:06.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat