Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-23, 09:41   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skytingen Oslo 2022 og Mehl

Det var skrekkelig vondt å lese om rapporten i går. Også blir jeg skikkelig sur når jeg leser om "konkurransen" mellom PST og E-tjenesten, som fører til en sånn arroganse at de ikke gjør jobben sin skikkelig. De burde skamme seg, rett og slett.

Jeg skjønner godt at skeive og pride ikke føler seg godt nok ivaretatt eller prioritert når de tvinges til å avlyse sine arrangementer, mens f.eks. SIANs rett til å ytre seg blir beskyttet for alt det er verdt.

Jeg savner et opprør, rett og slett! Noen må bare se at dette er så feil, og Mehl er ikke god nok til å ta vare på dem som trengs å tas vare på oppi dette.

I 1983 så truet nynazister Sagene skole i barnetoget i Oslo, og først var løsningen at de ikke skulle gå i barnetoget. Men da gjorde lærere og foreldre opprør og forlangte at barna måtte få gå og måtte bli passet på. Hele bredden av politiske partier slo ring om Sagene skole, både i sympati, politisk og rent fysisk i barnetoget. Til og med Hagen svarte et uforbeholdent "selvfølgelig" når han ble spurt om å gå sammen med skolen. Albert Nordengen var det litt verre med, han kalte det hele "en fiks idé", men snudde til slutt. Les hele artikkelen om det her, det er bak betalingsmur: https://www.dagsavisen.no/oslo/byhis...ot-barneskole/

Et sånt raseri og engasjement på skeives vegne savner jeg. I stedet har man en masse folk som "stiller spørsmål" om pride, og skjuler fordommene sine mot at det er jo for å beskytte barna.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat