Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-23, 15:09   #13
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.611
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skytingen Oslo 2022 og Mehl

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nei, jeg tror du har helt rett, hun kan jo ikke forhåndsdømme. Jeg tror problemet her er at Mehl spesielt og Sp generelt har en svært dårlig standing i det skeive miljøet, etter uttalelser som «dehumaniserer transpersoner», var vel uttrykket jeg hørte brukt (oksen kan ikke bli ku). I tillegg mener det skeive miljøet at politiet under Mehls ledelse nå helt har sluttet å forsøke å kunne la skeive markeringer kunne pågå trygt, ref Redd Barnas avlyste arrangement.


Og dette er jo ikke sant engang. Alle som har vært mye sammen med dyr og faktisk er tuna inn på rett kanal vet at dyra har et enormt mangfold av identiteter og at oksen definitivt kan være ku. Og motsatt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat