Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-23, 15:43   #56
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.685
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skyting i Oslo - 2022

Off topic, men si i fra om du er villig til å strikke en til mot betaling, Nenne. Jeg har fryktelig lyst på, men orker ikke strikke nedenfra og opp.

Jeg blir utrolig lei meg av at Redd Barna må avlyse arrangement for barn, på grunn av trusler om vold. Det er ille nok med kommentarer om at pride ikke er for barn, hinting om at pride seksualiserer barn osv. Men direkte trusler om vold er helt hinsides.

På jobben min har vi både regnbueflagget og trans-flagget godt synlig flere steder, både i resepsjonen og andre steder. Det er jeg veldig glad for, det er viktig at skoler tar et tydelig standpunkt. De som ønsker seg en "verdinøytral" og "upolitisk" skole kan lære seg litt om hva det betyr og gjerne også lese overordnet del i læreplanen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat