Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-23, 07:47   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.352
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om Sverige sin koronahåndtering i retroperspektiv?

Sveriges mangel på offisiell nedstengning ga også mangel på støtteordninger for bedrifter som ble rammet av svært mye lavere inntekt pga pandemi. Det har vært og er røft for mange av mine bransjebekjente, og også ført til dødsfall.

Å ikke objektivt vurdere pandemivirkemidler og total kost/nytte i etterkant vil være en hån mot alle dem som ble og fortsatt blir hardt rammet, om man i det minste ikke lærer noe av det hele, lissom?

Jeg mener som Pappalille at mye kostnad ennå ikke er bokført, og mener ungdommen som gikk på evige røde skoler med konstant nærkontaktkarantene tok en uforholdsmessig tung bør. Fire av fire av mine umiddelbart nære ungdommer som alle ble hardt rammet, sliter på hvert sitt vis med direkte effekter av den langvarige nedstengningen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat