Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-23, 14:02   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjerne vannfast maskara

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har faktisk lenge tenkt å legge inn en tråd om dette, men nå kan jeg jo spørre her. Jeg bruker nemlig billigmerker som L'oreal eller Nivea til å fjerne vannfast maskara. Jeg synes det fungerer veldig bra, så jeg lurer på hvorfor så mange kjøper produkter som er mange ganger dyrere? Er det noe jeg ikke har skjønt?

Jeg har ikke forsøkt veldig mange forskjellige, men Lancome sin legger seg ikke som et lag utpå linsene mine. Det har jeg erfart at andre/billigere sminkefjernere gjør. I tillegg er den veldig effektiv, og jeg er så utålmodig. Og så bruker jeg mascara max en gang i uken, så en flaske med sminkefjerner varer i mange år.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat