Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-23, 15:17   #19
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du serier?

Så glad for at dette spørsmålet kom opp! Jeg har inntrykk av at alle andre ser serier i massevis, og føler meg fullstendig lost. Hvis jeg først får sett en serie så er det gjerne noen år etter at folk er ferdig med å snakke om den.

For min del skyldes nok manglende seriekikking flere forhold. Tid, og stress og manglende evne til å prioritere å sette meg ned over tid er en faktor. TV plassert rett utenfor rommet til yngste som legger seg tidligere enn meg er en annen. (Jadda, vi har høretelefoner)

Jeg tror likevel den viktigste grunnen er at det krever for mye av meg. Jeg er ansiktsblind og bruker mye tid og krefter på å klare å kjenne igjen folk. Av den grunn sliter jeg med å følge plottet. Og nå når jeg er litt mer sliten enn vanlig så kjennes det helt uoverkommelig.

Løsningen er jo å ha serier som går over mange sesonger med samme persongalleri, men akkurat nå har jeg ikke noen gode kandidater klare.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat