Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-23, 22:15   #6
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.993
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med fiber fra Telia?

Vi har Telia og er fornøyde, også med kundeservice. Generelt synes jeg kundeservice er mye mer personavhengig enn selskapsavhengig (det gjelder i grunnen alle, ikke bare Telia). En gang vi ringte gjorde de ingenting og mente feilen lå hos oss. Da vi ringte tilbake to timer senere og snakket med noen andre var problemet fikset på to minutter. Jeg er enig i at det er upraktisk at kundeservice er stengt mellom 16 lørdag og 08 mandag, men det er neppe så mye bedre andre steder. Jeg ser at flere andre leverandører, inkludert Altibox, også skårer svært dårlig på kundeservice. Ikke så lett å vite hva man skal velge egentlig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat