Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-23, 14:08   #9
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli med på å gjøre Norges hager villere!

Kjekt å se at så mange her er med. Jeg aner ikke hvor stor hagen min er, så jeg meldte på 15 m2. Ca 1/4 del er plen som klippes, med litt mose og løvetann. Resten er masse ulike planter og ugress. Inni hekken står det en råtten gammel stubbe, og små hauger med løv og morkne greiner. Der er det sikkert mye insekter for svarttrosten er stadig innom og graver. Insektshotell har jeg såklart, og når solen skinner er det masse bier som summer omkring. Men jeg tror jeg må flytte det for det henger på veggen mot naboen, og hun er stadig ute og spreier med insektgift fordi hun tror det er veps. Det kommer jo ike gift på hotellet for det henger ikke så høyt, men det er jo ikke ideelt.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat