Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-23, 08:46   #34
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.617
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ap vil stoppe private helsetilbud

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvorfor kjøper ikke det offentlige privat kapasitet i stedet for å ha evig lange ventelister? (Jeg kan love deg at de hadde fått langt mer ut av hver krone enn å bygge nye sykehus.)

De kjøper jo private tjenester, f.eks. røntgen. Men der blir de som kommer med offentlig henvisning satt langt ned på ventelisten, selv om det er mulig å få time på dagen dersom man betaler selv. Så jeg tror ikke problemet blir løst ved å kjøpe flere private tjenester, jeg tror det bare blir enda litt dyrere å kjøpe seg forbi.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat