Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-23, 08:11   #20
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?

Vårt tidligere kjøkken fra IKEA, som jeg tror var 12 år gammelt når vi byttet, var slitt på skapdørene under vasken og selve kjøkkenvasken i porselen var så utslitt at emaljen var borte.Ellers var kjøkkenet i fin stand. Vår nye kjøkken fra HTH er som nytt fortsatt etter 6 år.

På vaskerommet har vi innredning fra IKEA, antagelig fra 2004, som er like fint med unntak av at vi har fått rust på hengslene i skapet jeg har vaskemidler i. Tror synderen er boblebad rensemiddel jeg hadde lagret der tidligere. I tillegg er skapfrontene er gulnet litt på overskapene, mens laminatbenkeplaten og underskapene fortsatt er som nye.