Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-23, 19:04   #19
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ap vil stoppe private helsetilbud

Det med legevakt vs ikke legevakt kommer veldig ann på hvor man bor. Oppdaget jeg da vi bodde i Oslo.
Jeg ringte legevakten ettersom Storebror hadde brukt senga som trampoline, og fått et digert kutt i panna.
Men nei, det var legevakt-mat.
Jeg ante ikke en gang at det var mulig å ringe legevakt på dagtid. For her er legevakten åpen fra 16.00 - 08.00.

Hvis det er noe i det tidspunktet, som ikke er ambulanse-mat, så ringer man legevakta. (Som ligger vegg i vegg med sykehuset). Er det på dagtid, så må man innom fastlegen først. Det veksler mellom hvilken fastlege som er på vakt på dagtid, så hvis man blir hentet av ambulanse på dagtid, så må man innom fastlegen før de sender deg videre. (Så lenge det ikke er helt opplagt at det haster VELDIG)
Det er også de legene som har vakt som må dra ut, hvis noen blir funnet døde hjemme, hardt skadet på gata osv osv osv.

Så det er veldig forskjellig opplegg etter hvor man bor.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat