Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-23, 16:04   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

Kan du ha sminken i toalettmappe f.eks. i klesskapet ditt, hvis det ikke er noe sted å ha det på badet? For eksempel i undertøysskuffen, så er det lettere å huske å ta den med deg på badet om morgenen.

Jeg har speilskap med skuffer under, og sminken ligger i en av de skuffene. Jeg sminker meg riktignok nesten aldri, men det er i det minste ikke fordi jeg ikke har noe sted å ha sminken. (Det meste av ørepynt og smykker ligger i en av de andre skuffene, og det bruker jeg hver dag; det er kjekt å ha det lett tilgjengelig på badet.)