Tråd: Morgenrutiner
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-23, 08:45   #16
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.863
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morgenrutiner

Jeg våkner alltid av at jeg må på do, hverdager og fridager.

Jeg våkner, famler etter briller og mobil og forsøker å finne klær så stille som mulig for å ikke vekke sambo.

På hverdager dusjer jeg rett etter dobesøket. Pusser tenner, tar medisiner og kler på meg. Så går jeg ned og setter på kaffetrakteren, scroller på nettaviser mens jeg venter på kaffen og dekker på bordet så alt er klart til resten våkner.

På fridager dusjer jeg gjerne senere, da går jeg ned og slapper av (surfer på nett, leser bok eller skriver oppgave) frem til de andre våkner etter noen timer.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat