Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-23, 23:27   #48
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter du briller?

Mine nåværende briller er et sted mellom 5-8 år gamle, husker ikke helt. Jeg har aldri ødelagt noen briller, til tross for vanlig bruk. Ikke som barn en gang. Ikke Hiawata heller, bortsett fra da han fikk en ball i ansiktet og innfatningen knakk.

Jeg har merkebriller, men tviler på om det egentlig har så mye å si? Høvdingen sine flasser litt på stengene, men den innfatningene tror jeg er rundt 20 pr gamle. Vi bytter ikke hele brillen ved endret syn, bare glasset.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat