Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-23, 12:34   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.518
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter du briller?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg har allerede reklamert to ganger og fått byttet begge brillestengene fordi belegget faller av. Nå er det samme i ferd med å skje igjen. Jeg behandler brillene mine pent. Tar dem av når jeg ordner håret osv. for å unngå at de blir utsatt for hårbørste eller varme fra føhner. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt!

Tenker at du gjør ingenting galt, det er noe galt med materialet i brillene, tenker jeg. Hadde det samme problemet med en innfatning for noen år siden, tredje gang malinga skallet av så fikk jeg ny innfatning av et annet merke hos optikeren.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat