Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-23, 10:27   #391
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

JHar dere noen eksempler på at barn av en regent har en "vanlig" jobb? Jeg er åpen for at jeg tar feil.

Jeg kjenner til at sønn nr 2 og 3 i det nederlanske kongehuset hadde vanlige jobber innenfor finans og lobby segmentet. Den ene er riktignok avdød, men begge valgte i starten av karrieren sin å bosette seg i store byer utenfor sitt eget hjemland (Brussel og London). Ganske sikkert for å bli mere anonyme.
Den ene sønnen studerte ved samme tid og ved samme fakultet som min mann. Han fikk nok mere oppmerksomhet ved starten av studiet, men fikk gå i fred mesteparten av tiden. Han ble selvsagt medlem i den eksklusive studentforeningen sammen med andre fremtidige samfunnstopper, der har de lang tradisjon for at det som skjer innad i studentforeningen blir værende der, noe som nok er en fordel for studenter med medieinteresse.