Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-23, 13:30   #342
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Og pga det AI- intervjuet med han skulle kona gå til søksmål mot avisen leste jeg ett sted i forrige uke.
Jeg syntes Märtha bare blir dummere og dummere. Synes synd på Kongen og Dronningen og resten av kongefamilien.
Barna hennes syntes jeg ikke så synd på lenger som lever av nedia/some.

Det er noe helt annet å bruke SoMe aktivt selv til å promotere egen kunst, eller som influenser. Det gjør det absolutt ikke noe mer ok at mor og stefar framstår som de gjør i media. Foreldrenes oppførsel har ikke barna noen som helst kontroll over, og ikke noe de skulle behøve å tåle, det må være utrolig belastende. Det er vel ikke selve medieoppmerksomheten som er problemet, som du sier så har i alle fall en av dem valgt en tilværelse i medias søkelys. Problemet er hva som sies og skrives. For en tenåring å få detaljer om mors sexliv, blant annet, slått opp i media, må være ganske forferdelig. Jeg synes virkelig, virkelig synd på barna, helt uavhengig av hva de selv måtte drive med.

Sist redigert av My : 25-04-23 kl 13:36.
My er ikke aktiv   Svar med sitat