Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-23, 13:37   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i dress, slips og ... sneakers? Dressko? Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nye sneakers er absolutt fint nok. (Jeg synes det er helt supert at sneakers regnes som akseptabelt fottøy i så mange sammenhenger, også for voksne! Særlig for damer synes jeg det er et kjempefremskritt at man har «lov» til å gå i behagelige sko.)

Ikke sant? Det er jo helt koko at man "skal" ha på noe ubehagelig for å være pen. Ikke misforstå, jeg ELSKER pene pumps, men det kjærlighetsforholdet har ikke akkurat fart vel med føttene mine.

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

De er jo ikke ferdig utvokst i høyden heller så dressko er jo ikke mer bortkastet enn selve dressen.

Nei, men det ene er et tilbehør, det andre er selve antrekket. Jeg mener det finnes andre varianter av pent tøy man også kan bruke, det MÅ ikke være dress. Men da vil man skille seg mer ut fra mengden, og det er jo ikke alltid man vil. Skotøyet syns mindre, og selvsagt er det bedre med EN ekstra utgift på noe som kanskje ikke kan brukes igjen, framfor TO. Når det er sagt kan Hiawata fortsatt bruke både konfirmasjonsdress og Pumaene.

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Her er jeg langt bak mål, ha ER egentlig Sneakers da?

Sneakers er joggesko som ikke er ment for trening.

Disse hadde Hiawata til sin blå dress:

Sist redigert av Tallulah : 20-04-23 kl 13:51.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat