Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-23, 12:08   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.674
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i dress, slips og ... sneakers? Dressko? Hjelp!

Her er jeg langt bak mål, ha ER egentlig Sneakers da? (for altså, jeg er ikke så bevandret i sko åpenbart. Joggesko, med og uten goretex, vinterstøvler, sandaler og pensko har vært ungens repertoar så langt. )

Guttungen har fått seg svarte joggesko, tiltenkt hverdagsbruk og med litt vask korpset på 17. mai, men det har ikke falt meg inn at han skulle gå i noe sånt i konfirmasjonen sin, da trodde jeg det var dress-sko han skulle ha, ja.

gutten selv har ingen meninger og sier bare "men jeg har jo svarte sko" og ferdig med det, liksom. Men, ehh, ja, jeg hadde trodd det var dress-sko vi var på jakt etter. De er bare passelig et par anledninger ja, men det gjelder dressen også. Den får han ikke brukt 17. mai engang for da går han i uniform

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat