Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-23, 19:18   #291
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Minstemor passer i festdrakta søstera fikk til hennes barnedåp. Mellomste får tilpasset ei drakt som noen andre i familien har hatt. Hun synes selv den er kjempefin så da sier ikke jeg noe. Jeg hadde ikke valgt den, men for alle del, det er god kvalitet og ei flott drakt sånnsett.

(til konfirmasjonen får hun min bunad, jeg har overtatt mamma sin)

Jeg er slett ikke redd for å sitte igjen med brus i ettertid, vi drikker det jo.

Jeg er mest redd for at vi ikke har nok kaker. Jeg tror vi ender med 40-45 gjester, venter på noen svar. Så vi må jo ha en del.

Velkomst har jeg ikke tenkt på, kanskje vi skulle hatt noe slikt. Hmm. Og ja. Sjokolade på kakebordet er populært, det har svigerfar ofte.

Hmm. Ja. Enda tre uker, nesten.
Bare knapt tre uker. Hvordan søren skal jeg rekke alt.

Huset må ryddes grundig også. Jeg aner ikke hvor mange, men antar vi skal ha overnattingsgjester.