Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-23, 22:37   #78
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du grønt kort (golf)?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Er det mange som spiller nå? Yngste på 14 og jeg vurderer å begynne. Jeg trenger en hobby rett og slett. Hvor mye ca må jeg regne med det koster?

Jeg spiller jo, og det er en fin hobby. Tror kurset koster 1200 men det får du igjen om du tegner medlemskap. Jeg betaler flatt hver mnd gjennom året, men du kan også betale i en omgang der jeg spiller. Men å gi 410 hver mnd er litt mer ok for meg enn mange tusen. Da spiller jeg så mye jeg vil. Og du har gratis nybegynnertreninger i mye sv sesongen. Utstyr kan du kjøpe rimelig på Finn til du blir virkelig bitt av basillen … du kan også låne utstyr til kurset av klubben. Pro’en har også sikkert tips til noen som vil selge køller.
Bare vit hva du kjøper, så du får noen køller som passer deg og ditt nivå.
Prøv et kurs og noen treninger!
For juniorer er det kjempebillig og de får enda mer inklusive enn oss voksne. Du kan også spille gratis på korthullsbanen, men det er uendelig mye gøyere på stor bane og mer trim . Men et godt tilbud! Tror man først blir skikkelig gira når man kan spille stor bane.

Sist redigert av Trulte : 09-04-23 kl 22:43.
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat