Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-23, 18:26   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjenbruksbutikker med kjøkkenutstyr i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Ja, det palmen sa.
De første loppemarkedene starter etter påske. Min erfaring er at man får ALT av kjøkkenutstyr, bestikk, glass, kopper og krus, servise, kjeler, ildfast, stekepanner, sleiver og kjevler og gudvethva for en billig penge. Vi har ofte kaffetraktere og kaffemaskiner, brødristere, brødbakemaskiner, kjøkkenmaskiner og alt mulig annet av småelektrisk også på vår loppis.

Prisene er veldig rimelige.

Det hadde vært gøy å se hva det faktisk koster å utstyre et helt kjøkken på et loppemarked.

Alt til min første leilighet var kjøpt på loppis, bortsett fra bittelitt som var arvet (og ofte kjøpt på loppis det også) og senga mi. Vi har i grunn fortsatt sånn. Det enste nye av store ting vi har er noe hyller, sofa, seng og hvitevarer. Resten er loppis, bruktkjøp og arv. Av kjøkkenutstyr er det vel 50/50 nå.

Jeg tipper man kan fullutstyre en liten leilighet for 2-5000 på et loppemarked.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat