Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-23, 17:29   #1
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Har du en passe enkel oppskrift å dele? Og hvordan tror du lakris og bringebær vil kunne fungere sammen - det er jo vanligvis også en fantastisk kombo!

Vanlig hvetedeig, jeg bruker den fra Schakenda for tiden.

Kjevle ut som til kanelsnurrer, bland sammen mykt smør kanskje 30-40 g saften og finraspet skall av 1 sitron og smør utover.
Rull sammen og lag snurrer. Jeg lagde tradisjonelle snurrer, ikke knuter.
Hev
Pensle med egg
Bland sammen 3-4 ss sukker 5-6 ss lakrispulver av god kvalitet og strø rikelig oppå. Jeg hadde finhakkede pekannøtter i også.
Steik
Nyt!

Jeg tror bringebær istf sitron vil bli helt nydelig, det er jo også en fantastisk kombo. Det må jeg prøve, takk for ideen.

Sist redigert av Nextlife : 29-03-23 kl 17:54.
Nextlife er ikke aktiv