Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-23, 16:27   #19
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fordeling av husarbeid

Jeg har de siste tre dagene gått og smågruffet over ROT. Og jeg lever godt med litt rot. Men bor med en som har veldig mange planer og prosjekter, setter i gang med dødsforakt, uten å tenke på at han faktisk er ganske syk, så midt i prosjektet så går batteriet tomt, mannen sovner og rotet blir stående.

Men jeg skjønner greia, jeg er litt der selv også. Men jeg prøver å begrense prosjektene til noen få områder i huset, blant annet så ser pulten hans ut som et bomba ett-eller-annet, men det lever jeg godt med. Ikke mitt problem. Jeg greier glatt å lukke øynene for det, så lenge min del er ryddig.

Vasker er her annenhver uke, også har jeg nå begynt å kjøre robotstøvsugeren daglig, det hjelper VELDIG.

Vaske vegger og tak? Haha, nei. Tar flekker, og det er det.

Vindu er konstant en dårlig samvittighet for meg, men der stopper ting som stige, vonde hender etc. meg.

Konklusjon er at vi er ganske avslappet, hender jeg får raptuser og brumler litt, som de siste dagene, da får mannen ryddet opp i det verste og jeg er happy.

Men - det er jeg som gjør det meste og har koll på det meste. Han gjør ting han blir bedt om, men så er det det at han fort mister energien, og da er det enklere å bare gjøre det selv. *ler*

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat