Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-23, 15:45   #16
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.217
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeling av husarbeid

Ingen av oss gjør veldig mye rydding eller vasking. Mannen vasker alltid badet og tar stort sett alltid oppvasken (og renser også sluk, vaskemaskin, oppvaskmaskin og trommel). Jeg vasker kjøkken og kjøleskap. Klesvask er ganske jevnt fordelt. Rydding og vasking i skuffer og skap gjøres sjelden, men er ganske likt fordelt; mulig mannen tar initiativ oftere enn meg. Vinduene vaskes uhyre sjelden, og vanligvis av meg. (Jeg har nylig begynt å mumle om å skaffe vaskehjelp, men da sa mannen at han heller ville vaske selv, så de siste månedene har han begynt å både rydde og vaske oftere enn før. Det er helt greit. )

Tak og vegger tror jeg aldri vi har vasket. Bortsett fra bad- og kjøkkenvegger der det spruter og blir flekker.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat