Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-23, 17:39   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommunikasjon - kontekst

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, det er jo et tredje alternativ. At man ikke dannet seg egene historier.
Tja .. Det var avisen som sa evakuert. Når jeg tenker på ordet "evakuert" så ser jeg for meg personer som hjelper noen ut i tett røyk. Det som faktisk skjedde var at jeg var inne i butikken, alarmen gikk, jeg spurte en ansatt om hva som skjedde og hun sa at alle måtte forlate senteret. Evakuert ... Jeg får litt mer drama i hodet mitt av ordet enn at man går ut døren.

Men ville du ikke tatt meg - personen som fortalte det - i betraktning, heller enn ordvalget?

Jo. det ville jeg. Derav Jeg hadde blitt veldig nysgjerrig på hva som hadde skjedd/hva du hadde gjort.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat