Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-23, 14:41   #433
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det er helt sikker noen som mener det samme om religion ja. Men jeg er temmelig sikker på at vi ikke har hatt alkohol-kriger eller at folk drepes i alkoholens navn eller fordi de har knust en eller annen flaske med alkohol eller nekter å drikke eller noe. Ok. Det skjer helt sikkert at en og annen blir det. Men det er ikke noen system over det som for religion (muligens alkohol er litt religion i Russland da :fjaser: )

Min upopulære mening er at selv om religion er dop for folket og noe mange koser seg med (på lik linke med alkohol), så er religion mye mer gjennomgripende negativ påvirkning på mennesker i samfunnet og brukes av religiøse ledere og - av stater - til å styre og undertrykker mennesker generelt og kvinner spesielt. Verden hadde vært et mye bedre sted om folk ikke trengte en eller annen Gud som krykke.

(Dette ER tråden for upopulære meninger, altså).

Sitat:

Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du kan gi til Milfrid igjen.

Dine tanker om religion er ikke upop hos meg