Sv: Bøker lest i 2023
Januar
1. Robert Galbraith - Lange skygger.
2. Anne Jacobs - Den foreldreløse jenta.
3. Lauren Groff - Matrix.
4. Cara Hunter - Alt dette raseriet.
5. Pam Jenoff - The winter guest.
6. Fernanda Melchor - Paradais.
7. Jenny Colgan - Den lille bokhandelen på hjørnet.
8. Annie Groves- Across the mercy.
9. Kirsten Thorup- Til vanvidd, til døden.
10. Cara Hunter- Alt dette raseriet.
11. Per Petterson- [12Menn i min situasjon. [/i]
12. Abid Raja - Min skyld.
13. Elisabeth Norebäck - Si at du er min.
14. Jenny Colgan - Den lille bokhandelen på stranden.
15. Jenny Colgan- Velkommen til Floras kafé.
Februar
16. Kathrine Webb - Besøk fra fortiden.
17. Linn Skåber - Til oss - fra de eldste.
18. Nicola Scott - Det sommeren skjulte.
19. Alice Kuipers Life on the refrigerator door.
20. Maja Lunde - Drømmen om et tre.
21. Sarah Zahid - Bjørnholt vgs.
22. Nina Rossing - Naken.
23. Erin Gruwell - The freedom writers diary.
__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
|