Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-07, 12:39   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er vel uansett forskjell på å lage en tråd der man sverter navngitte personer, og det å lage en tråd der man navngir og anbefaler eller kommer med oppriktige (ikke negative) spørsmål. Det er feks. forskjell på å diskutere Kari Nordmanns alkoholisme og det skrive at Per Nilsen er en fantastisk lege.

Det ene eksempelet du nevner her er klart verre enn det andre, jeg er enig i det.

Det var en svært lik tråd som denne for en stund siden om en fotballtrener som jeg synes var verre enn "din" tråd for å si det sånn for den var mer negativ.

Likevel, så lenge man er anonym selv og personen ikke har en helt klar profil på at han/hun er offentlig, så kan man la være synes jeg, og jeg synes også det gjelder når det er noe positivt man har å si.