Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-23, 13:54   #13
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elsykkel - hvilken anbefaler du?

Jeg elsker min Riese & Müller Roadster, men den er litt dyrere. Noe av grunnen er at jeg har valgt beltedrift, og det er for +7000 kr. Den har bosch-motor performance 4. generasjon tror jeg. Den drar som f*** ved behov.

Et tips hvis du kjøper noe med Bosch-motor:Som standard har den 4 linjære støtte-nivåer (eco, tour, sport og turbo). Men det går an å bytte de 2 midterste til adaptiv støtte, dette er gjort på 3 minutter hos forhandleren. Se grafene under:

Jeg hadde nettopp statussjekk av mitt driftssystem, og der viser det seg at jeg har brukt EMTB-modus i 90 % av tiden jeg har hatt motorstøtte. En sjelden gang har jeg brukt Turbo, i de aller aller bratteste bakkene, og hvis jeg vil bruke litt mer energi en dag Turbo+/Magictour. Fordelen med de adaptive er at man knapt trenger å skifte støtte-nivå/modus, og man bruker ikke unødvendig batteri når man tråkker lett. Det er alltid passe mye støtte.

Oi! Det bildet ble stort - beklager!

banana er ikke aktiv   Svar med sitat