Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-23, 17:26   #57
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Ikke akkurat et gruff, men jeg synes morsdager er litt kjipe. Ikke min egen, men jeg blir trist av at jeg aldri har hatt godt nok forhold til min egen mamma til å ville feire henne. Det er forøvrig andre morsdag jeg ikke har en mamma lenger, og det blir på en måte enda tristere at jeg aldri fikk det gode forholdet til henne. Men jeg holder henne ansvarlig for det.

Heldigvis har jeg et veldig godt forhold til mine egne barn, det har jeg sørget for i mangel for eget forhold til mamma.

Anne C er ikke aktiv