Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-23, 10:41   #60
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det kommer litt an på hvor mange stoler jeg skulle kjøpt. Dersom jeg skulle byttet ut de 18 (eller er det 20?) like spisestuestolene vi har nå, hadde priser over 1000 kroner per stol utgått. Jeg liker å ha makne stoler når vi dekker til mange.

Akkurat sånn er det for meg også. Vi har 16 stoler og det farger helt klart svaret mitt. Vi har ofte gjester og færre stoler funker ikke for oss. Kan strekke meg til 2000 per stol, mer enn det hadde jeg ikke betalt.
Jeg hadde nok vært langt mer villig til å betale mer per stol hvis vi ikke hadde trengt så mange, for i utgangspunktet kan jeg gjerne prioritere det før nesten alle andre ting, vil veldig gjerne ha gode spisestoler. Og gjerne finere/kulere enn de hvitmalte høyst ordinære vi har. Våre fra Ikea er helt ok altså, ser de selges fremdeles, for rett under 1000 kroner. De er 15 år gamle og brukes daglig. Kjøpte rimelig stoff og trakk om stolsetene i fjor, det hjalp masse. De får holde noen år til.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat