Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-23, 12:56   #579
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Eldstemann er hjemme.

Han kom hjem med et veldig forsinket fly, og to på laget hans hadde dermed ikke rukket tog videre hjem. Så da hentet jeg tre svære, trøtte og slitne slamper på Oslo s, og fikk dem foret og i seng her.

Han har vært i felt fra tirsdag morgen til fredag morgen, med tung sekk, pulk, nato-plank på føttene og med å gå opp spor i midjedyp snø, siste strekket gikk de 23 timer i ett. Han er ofte sterkest, mest utholdende og en som «gir alt for laget», så han hadde både gått mye fremst og tråkka spor, dratt pulken det meste av tiden, og tatt sekken for andre. Så nå etes det i ett bankende her.

Skal ha ham hjemme en uke, det blir så deilig!

Så deilig. Jeg har også min hjemme. Fikk tilogmed spilt kamp i går 🥰