Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-23, 18:09   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MGP Finalekveld

Jeg tror jo at Alessandra vinner, men jeg ser mange heier på Ulrikke. Alessandra er jo en blåkopi av Oscar Westerliens (?) "En til", men det er visst lov siden det er samme låtskrivere.

Det at Ulrikke hadde en fengende sang sist da det hele ble avlyst påvirker kanskje folk? For denne er jo kjedelig, er den ikke? Atle Pettersen sin var dritkjedelig de første gangene, men den vokste litt på meg, selv om den ikke akkurat er wow.

De der Umami Tsunami eller hva de heter var jo litt "ny frisk", og Eline Thorp sin ligner litt på mye som er på radio for tiden. Skrellex er veldig ESC på et vis, den hadde vel blitt langt merke til i Europa? Bare ikke Jone vinner ...

Så for å konkludere. Jeg synger på Alessandra sin, men liker Eline Thorp best.

Sist redigert av Karamell : 04-02-23 kl 19:04.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat