Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-23, 17:59   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi meg dine keto- og lavkarbo-oppskrifter

Jeg spiser ikke lavkarbo, og i hvert fall ikke ketogent, men i realiteten blir det likevel nokså lavkarbo/slow carb. Jeg får nemlig store smerter av gjærbakst. Jeg synes ikke det er noe vanskelig å unngå brødmat, men jeg er heller ikke spesielt glad i brød.

Jeg spiser mye cottage cheese (elsker det), litt gresk yoghurt, litt knekkebrød (veldig grove), litt proteinrundstykker, litt byggrynsgrøt blandet med cottage cheese og ulike former for salater til lunsj.
Ellers er jo alt med egg lettvint, men jeg er ikke sånn superglad i bare egg, hrg vil gjerne ha det sammen med noe annet, derfor lager jeg sjelden omelett.
Kikertpannekaker (socca) er veldig godt og veldig enkelt. Spis med godt pålegg og grønt.

Mulighetene er egentlig uendelige.

Cottage cheese er genialt fordi det passer like godt med bær og nøtter som med skinke og salat.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat