Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-23, 12:40   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Høyner med brodder på gulvbelegg! Hørte lyden av brodder lengre ned i trappa da jeg gikk ut imorges, men rakk ikke å komme ned og ut før vedkommende var forsvunnet bak hjørnet av blokka. Og ja, vi har belegg og gummikanter i trappa, der man tydelig ser merker av brodder - noe jeg trodde var fra gamle damer som har bodd der før.

Ja, det også, fordi det ødelegger belegget. Betong- og flisgulv er verst når det gjelder lyden av skraping med metallpigger. Lyden blir ikke riktig like ubehagelig på belegg. Jeg var i et kjempestort bygg (sykehus) med ulike gulvtyper, både belegg, flis og betong, og den bebroddede personen fulgte samme løype som meg, med broddene på hele veien.