Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-23, 10:13   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Det er veldig fortvilende, han har mange å være med men den innerste kretsen er han ikke i. Bussene har blitt bestemt veldig tidlig på høsten første året på vdg, og den du er på buss med er den du er med på skolen, den du inviteres på fest til osv. Innerst inne tror jeg ikke det er å være på buss som er det viktigste, men det å bli invitert på ting. Det blir så innmari synlig når flere av de han har vært kompis med og vært mye sammen med nå er på buss og de kun er med de.

Han har mange å være med på skolen, har kjæreste og har en han trener med , men utenom det blir han lite spurt om å bli med på noe siden han altså ikke er på buss, det er veldig fortvilende for en som i utgangspunktet er veldig sosial og alltid har vært det.

Så utrolig trist at det er blitt slik mange steder. Min går i VG2 på en selvvalgt, men ikke populær skole. De har ikke snakket om russetiden overhodet sier hun; jeg tror henne, det er null fokus på det.