Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-23, 21:46   #802
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.
[I[/i]
Det er jo et valg man tar: enten leve med rotet eller gjøre noe med det. Og om det er vanskelig å gi bort eller kaste, så er det ikke så vanskelig å rydde.

Det er ikke vanskelig å rydde.
Det krever noe, man må ta valg, men om man er relativt normalfungerende så er det ikke veldig vanskelig.
Det er ikke superenkelt om man har alle rom fulle av rot, men som alt annet i livet må man ta aktive valg med for og imot, og deretter utføre.

Merk at jeg tar utgangspunkt i relativt normalfungerende mennesker.

Seriøst?! De som sliter med å rydde er ikke relativt normalfungerende?! Det er bare å velge å rydde? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal begynne å kommentere det der altså. Og jeg har ikke vrangbrillene på.