Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-23, 20:05   #793
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Malama: det er vel en frist 30. juni (noe om børsnoterte?) som gjør at mannen min har det travelt i juni. Men han har det ikke så travelt nå som da han var ung og underordnet.

Mulig det ja, har ikke børsnoterte der jeg jobber (har kunder stort sett innen det firvillige) og mannen jobber med regnskap i selskapet han er ansatt i, og de ble tatt av børs i fjor eller noe. Men omorganiseringen og ansvarsfordelingen som har skjedd siste året harbikie gitt ham den avkastningen han hadde forventet i årsoppgjøret så det er litt travelt nå.

For min del er det årsoppgjør som skal være ferdig til generalforsamlinger i mars ( via revisor)

Kan jeg gruffe over en ting til, så er det de politikerene som synes at "vi skjønner at det er mye jobb og tar mye tid, så vi setter fristen til 1.1.23" ikke er å ta innover seg at det tar tid, når dette bestemmes etter sommerferien i 2022. Frist til nyttår 2024 ja, da hadde det vært god tid . Under et halvt år på å stifte en haug nye as, og alle de tingene som følger med er ikke sånn helt fort gjort. Og det er de som har hatt langt større utfordringer enn disse ( Grunnet regjeringens bestemmelse om at det ikke er lov å ha flere barnehager i samme as lenger) vel og merke var regnskapet avdelingsført, men det er ikke gjort i et knips å formelt dele det opp likevel.

Så når 2022 er levert til revisor så er det bare å ta fatt på inngående balanse for 2023 for alle de nye selskapene....