Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-23, 19:41   #790
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Pga denne tråden har jeg tatt av sengene, støvsuget to soverom og ryddet og lagt bort klær til Fretex eller lignende i to av kleshyllene mine. Mannen skal få legge på de to nevnte sengene som ble tatt av i dag (våre). Jeg var i gang med å støvsuge soverom tre da støvsugertingen gikk tom for strøm. Vi har vaskehjelp hver 14. dag, men kun på hovedrom og bad, så soverom, bod og under trapp eller aldri prioritert ryddet. VMinus de gangene vi har container eller jeg tar et tak. Mannen er den som tar et tar i uteområdet, han er en ivrig gressklipper og liker av løvetann om ikke annet. Vi er alle en lat, rotete gjeng med for mye ting og ikke så veldig stor bolig.

Malama: det er vel en frist 30. juni (noe om børsnoterte?) som gjør at mannen min har det travelt i juni. Men han har det ikke så travelt nå som da han var ung og underordnet.

Karamell er ikke aktiv