Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-23, 14:07   #31
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til intelligent gøyal eller feelgood-serie?

Du MÅ se Our Flag Means Death!

Og enig i at jeg ikke ville karakterisere White Lotus som feelgood. Har nettopp sett sesong 1, og måtte virkelig ta meg sammen for å håndtere den intense cringe-følelsen som ble verre for hver episode og alltid fikk meg til å lure på om jeg orket. Men bra er det jo, og jeg blir jo i godt humør av bra. Og Fleabag er virkelig kjempebra, men heller ikke akkurat feelgood (men heller ikke sånn at man mister troen på verden, så sånn sett passer den vel med bestillingen).

Ellers skal vi straks til med The Bear, etter anbefalinger fra Toffen, og jeg tror ikke den heller er sånn fæl og nihilistisk. Men kan altså ikke si noe om den selv enda.

- Tok en liten prat med mannen her, og han mente det var en vanskelig bestilling men i fellesskap ble vi enige om at Peacemaker jo var mye mer stas enn vi ville trodd. Ikke feelgood, akkurat, men gøy. Og så tror vi Only Murders in the Building er sjarmerende, men har ikke sett den enda. Og What We Do In the Shadows er jo veldig morsom, da.