Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-23, 20:35   #16
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg trener og strikker.

Og så er jeg frivillig leksehjelper for Røde Kors. Jeg anbefaler veldig å være frivillig. På leksehjelpen er de fleste andre studenter så jeg får hengt med noen fra en helt annen generasjon. Og det er gøy. Dersom man ønsker at frivillighet også skal være sosialt så anbefaler jeg gruppeaktiviteter der det er flere frivillige. Det er også lettere å kombinere med jobb fordi det er mer fleks på om man kan komme eller ikke. Og hvis man trenger å få litt håp for fremtiden så anbefaler jeg leksehjelp. Vi møter de ungdommene som har utfordringer, men som virkelig gjør en innsats for å komme gjennom dem.

Når jeg blir ordentlig voksen og begynner å lengte etter barnebarn skal jeg bli frivillig i Kirkens Bymisjons familiestart ( eller noe sånt). Her går man inn i en slags besteforelderrolle i en familie som trenger litt støtte for å få livet til å fungere. Veldig greit å vite at jeg skal bli bestemor en gang. Uten å nødvendigvis plage mine døtre.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat