Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-23, 12:00   #448
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men har de alltid timer samme dag da? Det virker jo som et helt håpløst system. Må man stå i telefonkø om morgenen da?

I morges prøvde jeg å ringe fastlegekontoret mitt, for å få videreført sykemelding. De prioriterer akutte henvendelser mellom 08:30 og 09, og da jeg ringte 08:40, var jeg nummer 21 i køen. Da jeg ga opp etter en halvtime var jeg blitt nummer 19 i køen.

Her skjer det ofte at man ikke får time samme dag, selv ikke da kan man få time dagen etter, men må ta kontakt dagen etter å håpe man får time. Her lønner det seg å sende timeforespørsel på app. Eller så man man ringe og håpe på det beste. Dvs akkurat nå kan man visst kun ringe pga lav bemanning.