Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-23, 07:18   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Blondie: Skjønner at det kan være vondt å se en slik serie.

Det er med demente, i relativt tidlig stadium som skal danne et kor med en profesjonell sanger og korleder som dirigent med en programleder som selv har en far som gjerne skulle har vært med (tror hun), men som er for syk/dårlig til å delta. Vi får se et klipp fra de to sammen. Det er også innslag fra forskningsmiljøene i Trondheim og Bergen og det forskes direkte på koret i Oslo. Det yngste kormedlemmet er 48 år. Det er også med medlemmer som sier de aldri har vært der før selv om det er øving nr. fire, det er med triste pårørende og triste hendelser. I programmet jeg så i går var det også med at en kommune delte ut en pris til en bedrift fra de som jobber med saken "Et demensvennlig samfunn". Men også mye rørende glede, ja. Jeg gråt både under You never walk alone i går, og under La det swinge.

Jeg tenker på tanten min som er på hjem med folk som er sykere enn henne, og som elsker å synge. Tenk om hun kunne fått synge i kor hver uke!

Karamell er ikke aktiv