Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-23, 16:50   #433
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Legekontoret vårt har gått over til en løsning der du får time samme dag. Sikkert logistisk lettvint. Men ganske utfordrende når man har barn i skolen som skal til legen. Jeg kan ikke få melding om time klokka 10, klokka ni, for da får jeg ikke tak i eleven. Skolen (bør) har vel betydelig annet å drive med enn å løpe rundt å finne elever som skal til legen.
De har ikke telefon på skolen (bra) og systemet med vismamelding ror litt langsomt. Da må vi nesten har 3 timer å gå på. Så da blir jeg den vanskelige mammaen som «krangler» seg til time satt fram i tid.
Er det å være vrang å ikke ville holde ungen hjemme en hel dag «i tilfelle» vi får time?

Mitt legekontor begynte også med det for noen år siden. Da jeg sa fra at det ikke gikk an å planlegge noe som helst ut fra det, mente de at alle var SÅ fornøyde, så Key var bare rar som ikke likte det. Men det må ha vært flere enn meg som klaget, for det gikk ikke lang tid før de kuttet det ut. Nå kan vi bestille lang tid i forveien, men en del timer blir ikke sluppet før samme dag, så man har også mulighet til å få time når det haster litt.