Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-23, 18:55   #57
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Jeg liker jul, og førjulstid veldig godt, og koser meg med den, det ble 8, selv om jeg vurderte 10, fordi selv om jeg liker julen veldig godt, så misliker jeg min egen manglende evne til å bli klar til den, og tilhørende skam når vi får gjester. Det er ikke julen sin feil sånnsett, og jeg håper å komme i bedre stand i løpet av 2023.

Også vil jeg at julen skal vare til 13. dag jul, eller 20. dag jul eller noe sånn, men kjenner meg likevel FERDIG med den nå.

Mem jeg hr storkost meg med på ha fri i hele julen, det elsker jeg. Jeg har somregel fri fom 23.12 (evt fra lunsj 23) og til 2.1 og det er jo deilig. Men nå er jeg altså på jobb for andre dag, og igang med årets første overtidsdag, så da, da er jeg ikke i julemodus lenge. Juletre og julepynt fr stå til helga, men jeg føler ikke mer JUL lenger, og er ikke like ivirg på å tenne juletreet etc